Siinäpä sitä minulle oikein sanapari. Vastarintahan alkaa heti, kun puhutaan asioista joista en halua keskustella. Huomaan, että samalla hetkellä lyön jarrut päälle ja yritän mielelläni vaihtaa puheenaihetta. Muutosvastarintaa en myönnä tuntevani, sillä yleensä muutos on hyvästä. Olen sen joskus elämässäni huomannut.

Riihikuivana taas pidän sitä materiaalia, joka minulta nykyisin aina puuttuu. Jostain syystä tämä talous on niin retuperällä, että välillä hirvittää, mutta uskokaa tai älkää, täältä noustaan vielä. Kunhan nyt taas saada nuo ajokorttiasiat kuntoon, niin isot menot pienenevät huomattavasti. Eli syksyllä pitäisi helpottaa......jos näin onnellisesti pääsisi käymään, pitäisi ehkä oppia saamaan vähän säästöönkin. Kunhan nyt saisi velat lapsille edes maksettua....

Kovasti on kiirettä taas pitänyt. Tänään meni koko päivä hallinnonalan intranet työpajassa, mutta olihan se mukavaa. Huomenna on koulutuspäivä Helsingissä ja koska minun pitää olla hyvissä ajoin paikalla, lähden kotoa puoli kuuden aikaan junalla liikkeelle. Takaisin kotona olen illalla seitsemän jälkeen, joten kyllä siinä päivälle taas mittaa tulee. 

Tänään on ollut aivan ihana ilma. Töiden jälkeen olen käynyt Ekan kansa kaksi kertaa lenkillä ja tietysti tuli töllötettyä myös tuo äärettömän jännittävä Suomi--Slovakia peli, jonka Suomi sentään hoiti kotiin. Tai siis sai lentolipun Ruotsiin! 

Nyt on mentävä sänkyyn, jotta pääsen puoli neljän aikaan ylös ja liikkeelle ajoissa.