Nyt on sitten taas arki alkanut ja koulut kanssa. Ihan hienosti ainakin tämä vajaa viikko kului ja toivottavasti kevätkin. Ensi syksynä meillä onkin sitten kaksi yläkoululaista. Juuri mietin, että pitäisikö tässä käydä tutustumassa kouluihin, joissa meillä ei vielä lapsia ole ollut, mutta nyt näyttää siltä että viimeinen kulkee esikoisen jalanjälkiä ja menee samaan kouluun.

Elämä tuntuu taas nykyisin enemmän elämisen arvoiselta. PMS-oireet ovat tältä erää ohi ja kaikki ok. Joten edellisen kirjoituksen voi ehkä unohtaa. Ainakin muutamaksi viikoksi.

Töissä on ollut ihan mukavaa. Ainoa haittapuoli on se, että mä en ole todellakaan mikään atk-taitaja ja nyt  mun pitäisi osata tehdä lomakepohjia, joita muut sitten käyttävät. En osaa en! Ehkä opin joskus, ehkä en. Ei vain hirmuisesti kiinnosta edes koko alue. Mä nautin kyllä käyttämisestä, mutta en osaa tehdä pohjia toisille. Voi ei!

Vuoden ensimmäisenä kirjana on menossa Greta Curran Brownen Varjoja auringossa. Aivan ihana. Olen puolessa välissä ja kirja on aivan koukuttava.

Vuoden ensimmäisenä käsityönä on tulossa siskolle sukat. Äiti ja mamma ovat jo omansa saaneet ja nyt on siskon vuoro. Varresta tulee lähes polvimittainen, mutta toivottavasti niistä tulee hyvät ja mieleiset. Täytyy varmasti katsoa pitäisikö vartta kuitenkin lyhentää. Nyt vain n olkapää siinä kunnossa, että on varmaan parempi olla kutomatta ainakin tämä ilta. Eikä tämä koneella olokaan ihan hyvää tee.

Tässä samalla katselen kolmoselta Morsian -sarjaa, josta en tiedä mitä mieltä olisin. Ei ihan hirveästi kolahda, mutta kun olen aloittanut, en osaa lopettaa. Tallenteista olen viikonloppuna katsonut useamman jakson Rainesia ja K-villeä ja ne molemmat ovat mielestäni hyviä poliisisarjoja. Vähän erilaisia kuin kaikki muut tähänastiset sarjat. Minä kun yleensä koukutun näihin tv-sarjoihin ihan kunnolla. Iltarutiineihin kuuluu istuminen tv:n vieressä. Muuten ei tulisi kyllä tehtyä käsitöitäkään.

Hyvää vuodenalkua kaikille, jotka täällä sattuvat käymään!