Täällää sitä ollaan edelleen; kotona! Kävin eilen tapaamassa työterveyshoitajaamme ja sain kolme päivää sairaslomaa. Meillähän on töissä oikeus sairastaa kolme päivää ennen lääkäriinmenoa, mutta minulle tuollainen ei sovi. Aina on sellainen olo, että joku ajattelee minun huijaavan vaikka olisin kuinka sairas. Terkkari muistutti, että pitää olla yksi kuumeeton päivä, ennen töihin menoa ja vielä joka päivä lämpö on noussut sinne 37.5 paikkeille. Tuon kovemmaksi kuume ei minulla nouse. 

Keskimmäinen on viettänyt aikaansa kanssani kotona, myöskin hän kuumeillen. Normaalilämpö hänellä on 35.5, joten pienikin lämmönnousu tuntuu ja päätä on kovasti särkenyt. Nuorimmankin pitäisi olla kotona, kun terveydenhoitaja hänet lähetti maanantaina, lämmön ollessa 36,9. Mutta ei, kouluun on mentävä joka päivä, kun on niin mieleisiä aineita. Eipä uskoisi pojaksi, jota ei alakoulun puolella saanut välillä millään tuohon laitokseen lähtemään. Niin ne lapset muuttuvat.

Hyvin petivoittoisia ovat olleet nämä sairaspäivät. Niinkuin kuuluukin. Elokuvia ja tallenteita on katseltu urakalla ja minä aloitin eilen Gilmoren tyttöjen toisen kauden. Olen nähkääs vähän hitaalla. Siitä taitaa olla jo pari vuotta, kun kaikki hehkuttivat näitä käsityöblogeissaan ja nyt vasta minä pääsin sarjaan kiinni. Mutta on se niin ihana! Neljä kautta on vielä hankkimatta, joten tiedänpähän varmasti mitä olen saamassa joulupukilta! Mies on näitä nyt minulle pyynnöstä kerännyt. 

Myös Clancy houkuttelee sängyn vieressä jatkuvasti. Tasaiseen tahtiin vuorotellen rakkautta ja poliittista jännitystä. 

Ainoa harmi on se, että nyt on aivan ihania syyspäiviä. Nytkin aurinko paistaa ja näyttää niin ihanalta tuolla ulkona enkä pääse sinne. Enkä siis huomenna myöskään uimaan!!! Ei auta itku markkinoilla! Parempi sairastaa kerran kunnolla ja parantua, kun roikkua taudissa koko syksy. Vastahan syksykin alkoi tänään!

Kiitos mukavista kommenteista! Olisin halunnut vierailla myös Miian luona, mutta sinulla olikin salasanablogi. Laita minulle vaikka sähköpostiosoitteesi, niin annan omani, jotta voisin saada salasanasi. Olisi kiva lueskella.

Mukavaa keskiviikkoa! Painun petiin!