Minusta onnelliset salaisuudet ovat mukavia. Sellaisia salaisuuksia on mukava kuljettaa itsekin mukanaan, jos toiselle on tapahtumassa jotain mukavaa tai jotain hyvää on tapahtunut, mutta ei halua sitä kaikkien tietoon. Toivon, että olen ystävilleni luottamuksen arvoinen ja että he uskaltavat uskoutua minulle. Toisinaan on kyllä rankkaakin kantaa mukanaan toisen salaisuuksia. Joskus se on suorastaan ahdistavaa, mutta silloinkin olen onnellinen, että toinen on voinut jakaa oman taakkansa minun kanssani ja luottaa minuun, että salaisuutensa on turvassa.

Itse en ole koskaan osannut pitää omia juttujani salassa. Silloin kun olen ollut raskaana, olen heti kertonut asiasta kaikille. Myös uudet työpaikat olen kertonut heti parhaille ystävilleni. Joskus ajattelen, että toivottavasti voin elää niin, ettei minun tarvitse salata mitään ainakaan omilta rakkailtani.